CASE: Varustelekasta Suomen paras verkkokauppa

VarustelekaArmeijatavaraan erikoistunut Varusteleka voitti vuoden 2014 Suomen paras Verkkokauppa -kisan. Postin ja SBS Discovery Radion yhdessä järjestämä kilpailu oli käynnissä koko kesän, ja siihen otti osaa 250 erikokoista ja eri toimialaa edustavaa verkkokauppaa. Kuluttajat saivat äänestää suosikkejaan viidessä kategoriassa: paras ulkoasu, paras valikoima, paras käytettävyys, paras asiakaspalvelu ja parhaat toimitustavat. Varusteleka keräsi eniten ääniä kaikissa kategorioissa. Kaiken kaikkiaan kilpailussa annettiin ääniä yli 13 000.

- Olemme 11 vuoden ajan kehittäneet toimintaamme ja pyrkineet tekemään verkkokauppaa niin hyvin kuin mahdollista. Panostamme siihen, että joka ikinen asia tehdään meillä hyvin ja kaikki osa-alueet toimivat: tuotteistamme on kattavat informaatiot, asiakas tietää mitä saa, asiakas voi seurata lähetyksensä kulkua koko ajan ja palautukset sujuvat helposti. Meillä on yli viisikymmentä osaavaa ihmistä töissä ja meille kivijalka on verkkokaupan jatke eikä toisinpäin, Varustelekan omistaja Valtteri Lindholm tiivistää voittoon johtaneita tekijöitä.

Kilpailun avulla halutaan edistää erityisesti kotimaisten verkkokauppojen tunnettuutta.