CASE: Kuljetusten päästötiedot avoimesti loppuasiakkaille

Kuljetusten päästötiedot loppuasiakkailleMe Wulffilla myymme ja markkinoimme asiakkaillemme toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, liike- ja mainoslahjoja, IT-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Meillä on käytössämme sertifioidut laatu- ja ympäristöjärjestelmät ja olemme tehneet toiminnan ympäristövaikutusten mittaamiseksi ja vähentämiseksi aktiivisia toimenpiteitä jo vuosien ajan.

Wulffin varastoinnin ja kuljetukset hoitaa Posti. Postin tarjoama varastointiratkaisu on merkinnyt kustannussäästöjen lisäksi myös päästösäästöjä – energiatehokkuus ja kustannustehokkuus kulkevat käsi kädessä. Kuljetukset varastosta asiakkaalle taas hoituvat hiilineutraalisti Posti Green -lähetyksinä.

Keskeistä Wulffille on ollut Postin toimittamien ympäristötietojen hyödyntäminen Wulffin omien asiakkaiden kanssa. Postin datan avulla Wulff voi tarjota omille asiakkailleen päästöjä vähentäviä ratkaisuja ja päästötietoja, jotka täyttävät esimerkiksi asiakkaiden ympäristöjärjestelmien vaatimukset.

Marko Helin
Palvelu- ja tuotantojohtaja