Uusia asiakkuuksia

Solmimme vuoden aikana yhteensä yli 3 000 uutta asiakassopimusta. Finnlines-varustamo laajensi voimassa olevaa sopimustaan kattamaan hankinnasta maksuun -prosessien automatisointiratkaisuun. Pilvipalveluna toimitettava ratkaisu otetaan asteittain käyttöön koko konsernissa. Myös maailman johtava ympäristön ja teollisuuden mittausratkaisuja tarjoavan Vaisalan kanssa solmittiin sopimus hankinnasta maksuun -prosessien automatisointiratkaisusta.

Allekirjoitimme lisäksi merkittävän ulkoistussopimuksen saksalaisyhtiön kanssa. Kyseessä on maailmanlaajuisesti toimiva asiakas, jolla on toimipisteitä ja tuotantolaitoksia useissa maissa. Yhtiö on alansa markkinajohtaja Euroopassa. Vastaamme jatkossa yhtiön myyntilaskuprosessista.

Voitimme myös Helenin kilpailutuksen koskien yhtiön tulostus- ja tiedonvälitysoperaattoripalveluita. Tietoliikennekonserni DNA valitsi OpusCapitan monikanavaisen laskunvälitysratkaisun. Molempien sopimusten arvo on merkittävä. Kansainvälinen palveluyritys Empower ulkoisti Suomen ja Ruotsin yksikköjen palkka- ja taloushallinnon palvelut OpusCapitalle.

Ahlsell solmi keväällä OpusCapitan kanssa viisivuotisen sopimuksen ja siirtyi sen myötä toimittajalaskujensa käsittelyssä toisen sukupolven workflow-järjestelmään OpusCapitan Invoice manager -ratkaisun avulla. Toimeksianto on yksi Pohjoismaiden suurimmista toimittajalaskujen käsittelyssä, sillä vuosivolyymi on yli 1,1 miljoonaa laskua ja käyttäjiä on 3 000.