LIIKETOIMINTARYHMÄT

Palvelemme nyt yhdellä Posti-nimellä kaikkia asiakkaitamme Suomessa. Muissa toimintamaissamme palvelemme asiakkaitamme Itella-nimellä. Kuljetamme ja varastoimme kaiken kokoisia lähetyksiä pienestä kirjeestä koko kuormaan. Perustehtävämme on pitää huolta kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta.

Kirjeet, lehdet, mainokset ja paketit kulkevat kauttamme kaikkialle, ja autamme asiakkaitamme kohdentamaan viestinsä oikein. Verkkokaupan tarvitsemat palvelut voimme hoitaa kokonaisuutena alusta loppuun. Posti on yhä enemmän logistiikkaa. Tarjoamme auto-, meri- ja lentorahdin palveluja sekä varastointipalveluja. Laajimmillaan Postin palvelut ulottuvat Kaukoidän rahtikuljetuksista varaston kautta myymälän hyllyyn ja loppuasiakkaalle asti. Meillä on Suomen laajin palveluverkosto, joka kattaa kaikki asiakkaidemme tarvitsemat posti-, logistiikka- ja verkkokauppapalvelut, olipa kysymys viesteistä tai tavarasta. Monet palveluistamme on saatavilla myös sähköisinä verkkopalvelussamme.

Toimintamme on jaettu neljään eri liiketoimintaryhmään: Postipalvelut, Paketti- ja logistiikkapalvelut, Itella Venäjä ja OpusCapita.